Wydarzenia 2015/2016

Wycieczka klas 3 gimnazjum

W niedzielę 22 maja klasy trzecie gimnazjum w znakomitych humorach, mimo wczesnej pory, wyruszyły na wycieczkę do Warszawy. Po długiej, siedmiogodzinnej podróży, dotarliśmy na miejsce.

Naszym celem w tym dniu było zwiedzanie Pałacu i Ogrodu w Wilanowie, a później Centrum Nauki Kopernik. Wieczorem zmęczeni i głodni, ale zadowoleni dotarliśmy do hotelu ROKO, w którym bardzo przyjemnie spędziliśmy dwie noce.

Drugiego dnia rano nasi opiekunowie długo musieli nas budzić. Najskuteczniejsi okazali się panowie od wychowania fizycznego: p. Wiesław Lachor i p. Paweł Kasiński. Tego dnia odwiedziliśmy długo wyczekiwany przez wszystkich chłopaków Stadion Narodowy. Później, ku uciesze p. B. Mamak, pojechaliśmy do Łazienek Królewskich, a na samym końcu zwiedziliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego.

Ostatniego dnia byliśmy na Placu Józefa Piłsudskiego i oglądaliśmy zmianę warty. Później spacerowaliśmy Krakowskim Przedmieściem z Pomnikiem Małego Powstańca i warszawską Małą Syrenką. Po wszystkich atrakcjach smutni, że to już ostatni dzień, ale pełni nowej wiedzy i doświadczeń, ze wspólnym śpiewem z panią Beatą Mamak i panią Renatą Hasior, zmęczeni wróciliśmy do Limanowej.

Wspomnienia długo pozostaną w naszych sercach…